16 Aralık 2014 Salı

Sağlık-Güzellik


Siz de benim gibi eldiven kullanarak bulaşık yıkayamayanlardan mısınız? Her akşam makineye bulaşık yerleştirmek için bile olsa ellerimizi uzun zaman deterjana maruz kalıyor. Hal böyle olunca manikür dayanmıyor. Tırnakların yumuşaması ve diplerindeki etlerin sürekli kabarıyor olması çok can sıkıcı ama zamanla bu durumu kullanarak kutiküllerden kurtulmayı ve daha sağlıklı tırnaklara sahip olmanın formülünü öğrendim. Minik bir kavanoza tuz, sirke, zeytinyağı ve limon karışımı yapıyorum. Her bulaşıktan sonra bu karışımdan biraz alıp özellikle tırnak diplerindeki etleri yumuşak hareketlerle iterek sürüyorum. Daha sonra durulayıp elimi nemlendiricili bir sabunla yıkadıktan sonra el kremi sürüyorum. Böylece her gün tırnaklarıma bakım yapmış oluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder